...
  • بیژن
  • مهر ۲۴, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

شاید شما دوستان در بسیاری از زمینه های مربوط به اینترنت و نحوه کارکردن با انواع مختلف سایت ها آگاهی داشته باشد بعضی از کلمات یا عبارات به گونه ای هستند که شاید به گوش نخورده باشند و وقتی کسی از شما توضیحی در مورد آن ها می خواهد در تفسیر کردن آن کلمه بمانید. کلمه سئو شاید در ابتدا یک کلمه گنگ به نظر برسد اما با توجه به معنی آن به این نتیجه می رسید که روزانه بیشتر وقت خود را صرف کار با آن کرده اید.

در واقع سئو همان موتور های جستجو هستند. در حقیقت برای بهتر دیده شدن سایت ها و در رتبه یک قرار گرفتن عناوین در گوگل فعالیت موتور های جستجو است که این شرایط را فراهم می کند. مثلا وقتی یک سایت دارای بازدید بالا باشد می تواند مورد توجه مشتریان قرار بگیرد و اعتماد آن ها را جلب کند که در دسته مشتریان همیشگی قرار بگیرند.

سئو شامل چه مواردی هست؟

سئو می تواند شامل عناوین مختلفی مانند تصاویر، ویدئو ها، سایت ها و … باشد. مثلا کاربران اینترنتی با توجه به نیازهای خود کلماتی را در گوگل جستجو می کنند و از سایت های مختلف اطلاعات برداشت می کنند هر چه تعداد این کلمات در یک سایت بیشتر باشد یعنی تعداد بازدید کنندگان بالاتر برود آن سایت از نظر مشتریان خود را معتبر تر جلوه می دهد تمامی این مراحل بستگی به سئو دارد.

به طور کلی تر سئو هم می تواند کاربران اینترنتی را گمراه کند و هم می تواند آن ها را راهنمایی کند. درست است که هر چیزی را که کاربر جستجو کرد در اختیارش قرار می دهد اما نباید با توجه به تعداد بازدیدکنندگان تصمیم گرفت که به آن سایت اعتماد کرد. اگر برای شناخت بیشتر سئو علاقه مند شدید می توانید از طریق کتاب های نوشته شده در این زمینه و یا دوره های برگزار شده توسط شرکتها این مهارت را یاد بگیرد.

بیشتر سایت به دنبال این هستند صفحه اول گوگل را به خودشان اختصاص بدهند تا بتوانند در زمینه تجارت به سود بیشتر برسند و مشتریان را برای خود نگه دارند و رقابت آن ها آسان تر شود برای اینکار باید دانش و مهارت کافی در زمینه سئو داشته باشید چون که سئو از عامل های رسیدن به سر تیتر گوگل است.

اگر سئو اشتباه را انتخاب کرده باشید کاربران را مخفی می کند جلوی پیشرفت شما را می گیرد و کسی که هیچ تلاشی در زمینه سایت خود نداشته می تواند به جایگاهی که حق شما بوده دسترسی پیدا کند. برای شروع کسب و کار سعی کنید تمامی راه های ارتباطی با مخاطبان را به بهترین روش ها یاد بگیرید. سئو در حالت کلی دارای دو تکنیک اساسی و کلی است که به کلاه سیاه و کلاه سفید معروف هستند که در مورد آنها توضیح دادیم.

کلاه سفید یعنی سئو همراه شماست تا بتوانید توجه مشتریان خود را جلب کنید و هم چنان آن ها را نگه دارید و در صفحه نخست باقی بمانید اما کلاه سیاه همان سئو فریب دهنده است. باید برای رسیدن به بهترین سئو ها چندین نکته را به یاد داشته باشید. مثلا سعی کنید در مورد یک موضوع خاص یک وب سایت بسازید و طوری محتوا گذاری کنید که با کلمات کلیدی که کاربران در گوگل جستجو می کنند در محتواهای سایت شما موجود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید