بهمن ۲۹, ۱۴۰۲

الگوریتم های گوگل چیست؟

برای آنکه بتوانید با الگوریتم های گوگل آشنا شوید، باید بدانید الگوریتم به چه معناست. به یک سری از دستورالعمل های تعریف شده نامحدود که در خصوص هر موضوعی ممکن است تعریف شود و مورد استفاده تحلیل گر کامپیوتری قرار بگیرد، الگوریتم گفته خواهد شد.

آذر ۰۲, ۱۳۹۹

بازاریابی امنیت سایبری چیست و راه کارهای عملی سازی آن

حفظ حریم شخصی و ایجاد امنیت سایبری برای یک سازمان و یا برند تجاری بسیار مهم می¬باشد، زیرا باعث جلب اعتماد مشتریان و فروش محصولات و خدمات می¬شود. به همین خاطر در این مقاله به مقوله cybersecurity marketing خواهیم پرداخت و ضمن معرفی مفهوم آن، در مورد راه¬کارهایی که برای ایجاد و تحقق آن لازم است، مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

آبان ۲۹, ۱۳۹۹

بازاریابی رسانه های اجتماعی و راهکارهای آن

کسب و کارهای آنلاین تجاری ممکن است از روشهای مختلفی برای تبلیغ خدمات و محصولات خود استفاده کنند که یکی از آنها Social Media Marketing میباشد. در این مقاله ضمن تعریف این نوع از بازاریابی، راهکار آن را بیان کرده و سپس به ذکر اختلاف آن با بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا میپردازیم.

مهر ۲۴, ۱۳۹۹

سئو و همه چیز درباره آن

سئو: سئو همان موتور جستجو است. وقتی در گوگل چیزی را جستجو می کنید حتما متوجه شده اید که کلماتی که سایر کاربران جستجو کرده اند برای شما نیز به نمایش گذاشته می شود در واقع کار سئو همین است. افرادی که در زمینه تجارت و بازاریابی فعالیت می کنند سئو می تواند کمک بسیار زیادی به ان ها از نظر تبلیغات بکند.

مهر ۲۱, ۱۳۹۹

سئو وب سایت و اهمیت آن

مجموعه قوانین و روش های مشخصی که به کمک آن مطالب تهیه شده در اینترنت دارای رتبه بهتر و بالاتری بوده و تعداد بازدید کنندگان بیش تری خواهد داشت. این قوانین کاملا انعطاف پذیر می باشد و بستگی به انتخاب و سلیقه کاربران اینترنت دارد. این کاربران با جستجوی زیادی که انجام می دهند، سئو برخی سایت ها و مطالب را تعیین می کنند.

مهر ۱۹, ۱۳۹۹

مزایا و معایب دیجیتال مارکتینگ

به بازاریابی محصولات که با روش دستگاههای الکترونیکی صورت بگیرد دیجیتال مارکتینگ می گویند. با افزایش دسترسی به اینترنت شاهد افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی هستیم.دیجیتال مارکتینگ راهی برای تبلیغ محصولات از طریق کانال های دیجیتالی مختلف و به صورت آنلاین است. بازاریابی دیجیتال در برگیرنده تمامی ابزارها و فعالیت هاییست که برای بازاریابی محصولات مورد نیاز است.