...
  • بیژن
  • بهمن ۲۹, ۱۴۰۲
  • بدون دیدگاه
فهرست مطالب

الگوریتم های گوگل دارای نمونه های مختلفی هستند و هر روزه این نمونه مدل ها تغییر پیدا می کند. در این حالت می توانیم عنوان کنیم برای حفظ قوانین سئو سایت های مختلف گوگل این روش را مورد استفاده قرار داده است. شما می توانید در این حالت طبق این نمونه الگوریتم ها کلمات و موضوعات متنوع مورد نیاز خود را جست و جو کنید و از خدمات متنوع گوگل بهره مند گردید. این نمونه الگوریتم ها را می توانیم مانند قوانین و مقررات گوگل معرفی کنیم. در این متن همه آنچه که باید در خصوص این هوش مصنوعی بدانید را عنوان خواهیم نمود.

معنی واژه الگوریتم چیست؟

برای آنکه بتوانید با الگوریتم های گوگل آشنا شوید، باید بدانید الگوریتم به چه معناست. به یک سری از دستورالعمل های تعریف شده نامحدود که در خصوص هر موضوعی ممکن است تعریف شود و مورد استفاده تحلیل گر کامپیوتری قرار بگیرد، الگوریتم گفته خواهد شد. تصور کنید مسئله ریاضی خاصی را قصد دارید حل کنید، در این حالت از گوشی موبایل برای حل مسئله توسط ماشین حساب استفاده می کنید. الگوریتم داده شده به ماشین حساب یک فرمول تعریف شده برای حل داده های موجود است. در این حالت در کمترین زمان ممکن بدون اشتباهی می توانید مسئله را حل کنید. الگوریتم های گوگل نیز بدین شکل عمل می کنند و قوانین تعریف شده را به اجرا در می آورند.

انواع الگوریتم های گوگل چیست؟

به نمونه دستوراتی که به گوگل داده می شود تا طبق آن ها عمل نماید و از ایجاد مشکل در گوگل برای سرچ جلوگیری کند، الگوریتم های گوگل گفته می شود. در گذر زمان متخصصین گوگل به این نتیجه رسیدند که گذشت زمان می تواند در نحوه سئو سایت ها تاثیر گذار باشد. به همین دلیل سودجویان می توانند سایت خود را نسبت به سایت های دیگر در مرورگر دارای بازدید بیشتری کنند. به همین دلیل از الگوریتم ها برای جلوگیری این نمونه موارد استفاده کردند. شما می توانید در این حالت با توجه به قوانین عمل کنید و سایت خود را نیز به همگان معرفی نمایید. از انواع این الگوریتم ها می توانیم به نمونه کوچک و بزرگ اشاره کنیم. نمونه کوچک در سال چند بار رخ می دهد و معمولا ما متوجه آن نمی شویم ولی نمونه بزرگ هر سال یکبار رخ خواهد داد و تغییر بزرگی را در گوگل ایجاد خواهد نمود.

یزدان ایرانیان

Google Algoritm چیست؟ انواع آن
در این متن به معرفی هوش مصنوعی الگوریتم های گوگل برای سئو سایت های مختلف خواهیم پرداخت و وظایف هر کدام را نیز بررسی می کنیم.

چرا الگوریتم های گوگل را با نام باغ وحش گوگل میشناسند؟

تعداد زیادی از ما در طول روز با الگوریتم های گوگل ارتباط داریم. به عبارت دیگر هر بار که از گوگل در طول روز استفاده می کنیم، از یک نمونه الگوریتم استفاده کرده ایم. این الگوریتم ها با نام های زیر شناسایی می شوند: ⦁ نمونه الگوریتم پاندا ⦁ الگوریتم پنگوئن ⦁ الگوریتم رتبه بندی با نام مرغ مگس خوار ⦁ الگوریتم گورخر ⦁ الگوریتم کبوتر ⦁ الگوریتم موش کور نه تنها این چند نمونه بلکه الگوریتم های متنوعی را مشاهده خواهیم نمود. این الگوریتم ها همگی از اسم حیوانات برداشته شده اند. به همین دلیل به این نمونه الگوریتم های گوگل، باغ وحش مخصوص گوگل نیز گفته می شود. نه تنها اسم حیوانات بلکه اسم های دیگری بر اساس ویژگی الگوریتم ها برای آن ها گذاشته خواهد شد.

الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل دارای نمونه های مختلفی هستند و هر روزه این نمونه مدل ها تغییر پیدا می کند

لیست الگوریتم های موجود در گوگل برای سئو سایت کدامند؟

همانطور که عنوان نمودیم این لیست دارای نام های متنوع دیگری نیز می باشد. از انواع دیگر الگوریتم های مخصوص سئو سایت موجود می توانیم به موارد مهم زیر اشاره کنیم: ⦁ الگوریتم دزد دریایی ⦁ الگوریتم پیج رنک ⦁ الگوریتم رقص گوگل ⦁ الگوریتم سندباکس گوگل ⦁ الگوریتم هیلتاپ ⦁ الگوریتم کافئین ⦁ الگوریتم تازگی محتوا ⦁ الگوریتم ونیز ⦁ الگوریتم EMD ⦁ الگوریتم Page Layout ⦁ الگوریتم Payday Loan ⦁ الگوریتم موبایل گدون ⦁ الگوریتم رنک برین ⦁ الگوریتم فِرد ⦁ الگوریتم مدیک یا طبی ⦁ الگوریتم برت ⦁ الگوریتم موبایل فرست ایندکس ⦁ الگوریتم E-A-T ⦁ الگوریتم MUM شما می توانید به بررسی هر کدام از این الگوریتم ها و قوانین آنها به عنوان هوش مصنوعی گوگل بپردازید.

وظایف الگوریتم های گوگل و هم پوشانی آن ها بر یکدیگر

هر کدام از این نمونه الگوریتم های گوگل که عنوان نمودیم، وظیفه خاصی را بر عهده خواهند داشت. در نظر داشته باشید باید این موارد را برای سئو سایت در نظر بگیرید و بدانید که هر چند مدت یکبار این نمونه الگوریتم ها تغییر می کنند. اگر دچار کم شدن ترافیک سایت هستید و بینندگان سایت شما کم شده است، بهتر است بدانید الگوریتم اسپم بودن سایت تنها در این زمینه دخیل نیستند و الگوریتم های دیگر نیز دلیل این مورد مهم خواهند بود. به همین دلیل بعد از بررسی این نمونه قوانین بهتر این موضوع و تاثیرات آن ها را درک خواهید کرد. شما برای افزایش بازدید کننده سایت خود باید به همه الگوریتم های موجود دقت نمایید.

آیا الگوریتم های مختلف گوگل دارای جریمه هستند؟

باید عنوان کنیم که الگوریتم های متنوعی مانند پاندا و … دارای جریمه هستند. الگوریتم های موجود مانند قوانین راهنمایی و رانندگی عمل می کنند و سبب ایجاد نظم در گوگل خواهند شد. افرادی که طبق این نمونه الگوریتم ها و روش ها عمل نمی کنند، از طریق مرورگر و جست و جو گر گوگل جریمه خواهند شد. در این حالت باید برای رفع این نمونه جرایم به طرز قانونی و با قوانین گوگل پیش بروید. بهتر است شناخت نسبی از الگوریتم های گوگل بیابید و برای رعایت آن ها در زمینه سئو نمودن سایت خود اقدام کنید.

الگوریتم پاندا
تا به امروز نیز یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل می باشد.

معرفی الگوریتم پاندا برای سئو سایت (Panda Algorithm)

این الگوریتم گوگل برای سئو عالی سایت در سال ۲۰۱۱ طراحی شد و تا به امروز نیز یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل می باشد. وظیفه این الگوریتم آن است که متن های تکراری در سایت های مختلف را شناسایی نماید. در این حالت می توانیم عنوان کنیم که صاحبان سایت از سایت های دیگر سرقت ادبی نموده اند، توسط این ‌الگوریتم شناسایی می شوند. همچنین این الگوریتم به شما این امکان را می‌دهد تا متن های یونیک و خاص مخصوص به فعالیت سایت خود را در سایت بارگذاری نمایید. همچنین از تکرار کلمات کلیدی بیشتر از حد مجاز می پرهیزد. این الگوریتم درون صفحه ای است و موارد موجود در سایت شما به صورت کلی مورد بررسی قرار خواهد داد. شما می توانید با تکرار نکردن بیش از اندازه کلمه کلیدی در متن، کپی نکردن متن های سایت های دیگر، داشتن متن های طولانی در سایت نسبت به این الگوریتم قانونمند باشید.

الگوریتم های گوگل
مدل پنگوئن را برای جلوگیری از ایجاد رتبه بندی بالا به صورت غیر قانونی ساخته شده اند.

الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم پنگوئن(Penguin Algorithm)

این الگوریتم از ایجاد بک لینک های پولی و تقلبی برای دریافت رتبه های بالا در مرورگر گوگل جلوگیری خواهد کرد. الگوریتم های گوگل مانند مدل پنگوئن را برای جلوگیری از این مورد و ایجاد رتبه بندی بالا به صورت غیر قانونی ساخته شده اند. در این حالت افراد سودجویی که قصد دارند با خرید لینک رتبه خود را در گوگل افزایش دهند، شناسایی و جریمه خواهند شد. در چنین حالتی افت رتبه خواهند داشت و یا به صورت کلی از گوگل حذف خواهند شد. با رعایت این الگوریتم می توانید سئو متن خود را افزایش دهید و بازدید کنندگان و تعداد لینک های خود را نیز بیشتر کنید.

الگوریتم رتبه بندی با نام مرغ مگس خوار

با وجود این نمونه الگوریتم از الگوریتم های گوگل می توانید با سرچ نمودن تنها مترادف یک کلمه نیز به جست و جوی کلمه اصلی بپردازید. در این حالت شما می توانید برای یافتن یک مورد، هر کلمه ای مرتبط با آن را نیز سرچ نمایید. این نمونه الگوریتم سبب می شود شما با سرعت هرچه بیشتر برای یافتن مطلب مد نظر خود اقدام کنید. اگر شما می خواهید با رعایت این قانون متنی با کیفیت و سئو شده تولید کنید، بهتر است بدانید که متن تهیه شده شما باید خوانا و ساده باشد. در این حالت موتور جستجوگر گوگل با وجود این الگوریتم متن شما را برای افراد سرچ کننده به نمایش خواهد گذاشت.

الگوریتم گورخر (Zebra Algorithm)

این نمونه از الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۳ مورد استفاده قرار گرفت. این الگوریتم از گوگل را برای سایت هایی طراحی نمودند که محتوای مناسبی به جست و جو گران تحویل نمی داند. به عبارت دیگر این نمونه سایت ها دارای رتبه عالی نبودند و محصولات با کیفیتی را عرضه نمی کردند. در نتیجه الگوریتم های گوگل مانند نمونه الگوریتم گورخر برای حذف این نمونه سایت ها اقدام نمودند.

الگوریتم کبوتر (Pigeon Algorithm)

این الگوریتم را در سال ۲۰۱۴ به لیست الگوریتم های گوگل اضافه نمودند. اگر قصد دارید نزدیک ترین خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، کتاب فروشی و … به خود را تنها با یک سرچ ساده بیابید، این الگوریتم می تواند به شما کمک کند. این دستورالعمل نیز در گوگل بعد از تولید مرغ مگس خوار وارد عرصه شد. در این حالت با سرچ ساده می توانید مناطق نزدیک به نقشه کنونی خود را بیابید. در این حالت کار شما ساده و آسان خواهد شد.

یکی از الگوریتم های گوگل، الگوریتم موش کور است

این الگوریتم یعنی الگوریتم (Possum Algorithm) در سال ۲۰۱۶ به این لیست اضافه شد. این نمونه الگوریتم کمک کرد تا زمانی که به دنبال رستوران هستید، بر اساس سرچ محلی بهترین نمونه رستوران ها را که دارای امتیاز بالایی بودند به شما معرفی کند. به عبارت دیگر طبقه بندی و امتیاز بندی به سرچ های محلی از این طریق اضافه شد و بهترین سایت ها و بهترین کسب و کار های مورد نیاز را می توانید به این روش پیدا نمایید. این موضوع نیز بر اساس امتیاز بندی گوگل به شکلی اصولی انجام میپذیرد.

الگوریتم پیج رنک (Google PageRank Algorithm) و همه چیز درباره آن

یکی از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پیج رنک می باشد که در سال ۱۹۹۸ ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. این الگوریتم را می توانیم به عنوان یکی از الگوریتم های اولیه موجود در گوگل معرفی کنیم. در ابتدا این نمونه الگوریتم برای رتبه بندی سایت ها بر اساس تعداد لینک های موجود در هر سایت مورد استفاده قرار گرفت. امروزه همچنین لینک های تکراری را نیز شناسایی می کند و از انتشار این نمونه سایت ها که دارای تعداد لینک های زیادی هستند و به صورت پولی به فروش میرسند، نیز جلوگیری خواهد کرد. شما می توانید با قرار دهی لینک های اصلی سایت در مقالات خود به تعداد مشخص از این قانون پیروی نمایید.

Google Algorithm
در سال ۲۰۰۴ الگوریتم Google Dance طراحی شد.

الگوریتم دزد دریایی (Pirate Algorithm) مورد استفاده در سال ۲۰۱۲

این الگوریتم از مهمترین الگوریتم های گوگل است. اگر سایتی که با فعالیت شما یکی باشد، برای برداشت نمونه مطالب از سایت شما اقدام نماید، این الگوریتم وارد عمل خواهد شد. در این حالت شما می توانید بدون نگرانی برای سرمایه گذاری در سایت خود اقدام کنید. این الگوریتم با سایت هایی سر و کار دارد که در زمینه کپی رایت و کپی متن و … فعالیت می کنند. در حالت کلی دقت بالایی ندارد و میزان این نمونه سایت ها و افزایش آن ها نیز دلیلی بر این مورد می باشد. برای رعایت این الگوریتم می توانید موارد یونیک و جدیدی را در سایت خود بارگذاری نمایید.

هوش مصنوعی و الگوریتم رقص گوگل

در سال ۲۰۰۴ الگوریتم Google Dance طراحی شد. این الگوریتم به رقصاندن صفحه و یا جابجایی سایت ها مشغول است. در این حالت شما می توانید سایتی را در ابتدای صفحه و در چند ساعت دیگر در صفحه بعدی سرچ ها مشاهده کنید. این مورد سبب می شود تا مشاهده کنندگان به سایت های مختلفی مراجعه نمایند. در این حالت شانسی دوباره به سایت های دارای امتیاز پایین خواهد داد. در این حالت اگر کاربران متن های موجود را مطالعه کنند و مدت زمان باز بودن صفحه را بالا ببرند، امتیاز دریافتی گوگل از سایت مد نظر بیشتر خواهد شد. در این حالت این الگوریتم شانس دوباره برای دریافت امتیاز را به سایت های شما خواهد داد.

الگوریتم سند باکس گوگل به عنوان یکی از انواع الگوریتم های گوگل

این الگوریتم از الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۰۴ طراحی شد و مورد استفاده قرار گرفت. این الگوریتم به طور قطع وجود ندارد. در بسیاری از زمان ها ممکن است سایت جدیدی تاسیس نموده باشید. در این حالت متنی در صفحه سایت شما وجود نخواهد داشت. با این شرایط باید الگوریتم پیج رنک سایت شما را بدون امتیاز شناسایی نماید و به عنوان سایت فیک برای حذف شما اقدام کند. گوگل مدتی سایت شما را در این الگوریتم قرار می دهد و صحت فعالیت شما را نیز بدین صورت بررسی خواهد کرد.

انواع الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل دارای جریمه هستند؟

الگوریتم هیلتاپ یا الگوریتم هوش مصنوعی تپه

این الگوریتم در کنار الگوریتم پیج رنک به عنوان یکی از الگوریتم های گوگل فعالیت می کند. در زمینه تعیین رتبه نقش اساسی دارد. این مورد در کنار الگوریتم پیج رنک به صورت تخصصی به صحت سایت های مختلف می پردازد و آن ها را بررسی می کند. این هوش مصنوعی به نوعی کمک کننده دیگر الگوریتم های موجود می باشد.

الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithm)

این الگوریتم از الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۱۰ تولید و مورد استفاده قرار گرفت. این الگوریتم یکی از مهمترین الگوریتم های موجود می باشد. سایت هایی که همواره در حال بروز رسانی سایت خود و مطالب موجود در آن هستند، به وسیله این نمونه الگوریتم ها امتیاز مناسب خود را به دست می آورند. این الگوریتم با ایندکس کردن فایل و مطالب سبب افزایش امتیاز دهی خواهد شد. شما اگر قصد دارید امتیاز سایت خود را افزایش دهید می توانید از روش تغییر و آپدیت کردن متن های موجود در سایت خود استفاده نمایید. در این حالت سئو سایت شما سبب ایجاد امتیاز بیشتر برای سایت و بازدید بهتر توسط کاربران خواهد شد.

معرفی الگوریتم های گوگل مانند تازگی محتوا

این الگوریتم از الگوریتم های گوگل تولید شده در سال ۲۰۱۱ می باشد. این الگوریتم به شما کمک می کند تا ترند ترین موضوعات روز دنیا را بیابید. به همین دلیل اگر سایت شما تازه ترین محتوا های روز دنیا را بارگذاری می کند، تحت تاثیر این الگوریتم قرار میگیرد. بیشترین میزان تغییر رتبه بندی گوگل در سایت ها مختلف زمانی رخ داد که این نمونه الگوریتم در گوگل مورد استفاده قرار گرفت. حدودا ۳۰ درصد سایت ها در جریان استفاده از این الگوریتم، دارای تغییر رتبه بندی شدند.

الگوریتم ونیز (Venice Algorithm) همراه الگوریتم کبوتر و موش کور

این الگوریتم را می توانیم در کنار الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم کبوتر و موش کور مشاهده کنیم. الگوریتم ونیز در کنار این نمونه الگوریتم ها به عملکرد صحیح در زمینه یافتن منطقه مورد نظر هر مغازه و یا سایتی فعالیت می کند. در این حالت شما مشاهده می کنید که هدف این الگوریتم بهبود بخشیدن به یافتن نتایج عالی در زمینه لوکیشن مد نظر شما است. برای ثبت سایت خود می توانید لوکیشن مغازه، محل فعالیت و … را در گوگل ذکر کنید. در این حالت مرورگر شما را به عنوان یکی از سایت های اصلی می شناسد و می توانید بدون نگرانی به فعالیت سایت خود در قالب سئو ادامه دهید. این الگوریتم در سال ۲۰۱۲ مورد استفاده گوگل قرار گرفت. الگوریتم EMD یاExact Match Domain الگوریتم های گوگل بیشتر در این خصوص فعالیت می کنند که سایت هایی با کیفیت بالا و عالی بتوانند وارد مرورگر شوند و در زمان سرچ توسط افراد سایت هایی با کیفیت عالی به مراجعه کنندگان معرفی شود. در این حالت سایت های تقلبی، فیک، دارای محتوای بی اساس و … حذف خواهند شد. این الگوریتم نیز به همین دلیل تولید شد و اساس کار آن بر روی از بین بردن سایت های فیک و اسپم نمودن آن ها است. در این حالت می توانید به عنوان مراجعه کننده به مرورگر گوگل به این نکته بیندیشید که هیچ کدام از سایت های موجود فیک نخواهند بود و محصولات با کیفیت، مقالات علمی بدون کپی و لینک های درست و واقعی را نشر خواهند داد.

با الگوریتم پیج لی‌اوت (Page Layout Algorithm) به آسانی به سایت ها مراجعه کنید

در ابتدا که سایت های متنوعی در گوگل شروع به تبلیغات کردند، افراد زیادی اذیت شدند و نمی توانستند با سرعت بسیار زیاد برای سرچ کلید واژه و یا عبارت مد نظر خود اقدام کنند. به همین منظور در سال ۲۰۱۲ گوگل الگوریتم خود را با نام پیج لی اوت و یا Top Heavy به مجموعه الگوریتم های گوگل اضافه کرد. در سال های ابتدایی این نمونه الگوریتم به صورت دستی مورد استفاده قرار میگرفت و سایت هایی که در ابتدای سایت خود دارای تبلیغ های اذیت کننده بودند را حذف می کرد. بعد ها در سال ۲۰۱۶ این الگوریتم تغییر کرد و حال به صورت کاملا اتومات فعالیت می کند. دقت نمایید که گوگل به شما به واسطه این الگوریتم امتیاز منفی خواهد داد.

الگوریتم پیج لی‌اوت گوگل
در سال های ۲۰۱۵ که تولیدات انواع گوشی هوشمند موبایل در ایران و در دنیا پیشی گرفته بود، افراد زیادی برای سرچ موارد مختلف از طریق مرورگر گوگل با وسیله گوشی اقدام می کردند.

الگوریتم Payday Loan

این الگوریتم در برابر سایت هایی که محتوای نامناسب نشر می دهند و یا سایت هایی که به عنوان سایت های شرط بندی شناخته می شوند، تولید شد. این الگوریتم این نمونه سایت ها را با حساسیت بالایی شناسایی خواهد کرد. در این حالت این نمونه سایت ها بازار های خاصی را هدف قرار خواهند داد و قطعا گوگل برای اسپم نمودن آن ها به واسطه این الگوریتم اقدام خواهد نمود. این الگوریتم همچنین با این روش جلوی ارائه راهکار های کلاهبرداری را خواهد گرفت. این قانون به صورت هوش مصنوعی نیز عمل می کند و خودکار می باشد.

الگوریتم موبایل گدون امتیاز دهنده سایت های mobile friendly

در سال های ۲۰۱۵ که تولیدات انواع گوشی هوشمند موبایل در ایران و در دنیا پیشی گرفته بود، افراد زیادی برای سرچ موارد مختلف از طریق مرورگر گوگل با وسیله گوشی اقدام می کردند. در بسیاری از موارد مشاهده شد که صفحه مرورگر در گوشی ابعاد مناسبی ندارد و سرعت آن نیز پایین است. به همین دلیل این الگوریتم را در مجموعه الگوریتم های گوگل قرار دادند. به وسیله این الگوریتم سایت هایی با نام سایتهای دوست با موبایل، طراحی و تولید شدند. در چنین حالتی بعد از آپدیت شدن این الگوریتم شاهد آن بودیم که میزان لود شدن صفحه اصلی هر سایت در مرورگر گوگل بر اساس این الگوریتم از طریق گوشی موبایل هر فرد اندازه گیری میشد و میتوانیم عنوان کنیم این مورد یکی از موارد موجود برای رتبه بندی سایت ها می باشد.

الگوریتم رنک برین، هنر اصلی الگوریتم های گوگل

یکی از جذاب ترین و هنرمندانه ترین الگوریتم های گوگل، این الگوریتم با هوش مصنوعی می باشد. در این حالت اگر به گوگل مراجعه نمایید و معنی کلمه ای را ندانید، این الگوریتم با استفاده از کلمات مترادف و … به شما کمک می کند تا سرچ دقیق تری داشته باشید. به عبارت دیگر نکته مورد نظر شما را درک خواهد کرد و در نهایت برای شما موضوع اصلی را با استفاده از روابط مختلف میان کلمات دیگر مطرح خواهد نمود. در زمان استفاده از گوگل اگر کلمه ای مانند ناخن و یا دیزاین ناخن را سرچ کنید، بر اساس فصلی که در آن قرار دارید، بهترین دیزاین ناخن بهاره و … را نیز میتوانید در عبارت ها مشاهده کنید. در این حالت می توانید مناسب ترین نمونه مدل ناخن بهاره را انتخاب کنید. بهاره در این جا کلمه ای است که شما آن را نمیدانستید و گوگل آن را حدس زده است.

الگوریتم فرد (Fred Algorithm)
این الگوریتم سبب می شود سایت هایی که دارای بار عملی بیشتری هستند در ردیف های ابتدایی سرچ قرار بگیرند

الگوریتم فرد (Fred Algorithm) متولد شده در سال ۲۰۱۷

سایت های بسیاری در گوگل به شکل همکاری در فروش کار می کنند. این نمونه سایت ها نیز به سئو نیازمند هستند. این الگوریتم سبب می شود سایت هایی که دارای بار عملی بیشتری هستند در ردیف های ابتدایی سرچ قرار بگیرند و افیلیت مارکتینگ هایی که هیچگونه سودی به خریداران نمیرساند را در انتهای این نمونه سرچ ها قرار خواهد داد. به عبارت دیگر باعث فیلتر نمودن سایت های مفید از غیر مفید خواهد شد. اگر سایتی دارید بهتر است برای آنکه این الگوریتم و الگوریتم های گوگل به سراغ آن نیایند، از روش های زیر استفاده کنید: ⦁ تبلیغات کمی داشته باشید. ⦁ محتوای یونیک و با کیفیت و طولانی تولید کنید. ⦁ محتوا کاملا سئو شده باشد. ⦁ افیلیت های زیادی در سایت نداشته باشید. ⦁ لینک دهی به اندازه و صحیح در سایت انجام گرفته باشد. در چنین حالتی از امکان ایجاد امتیاز منفی در این الگوریتم در امان خواهید بود.

MUM (Multitasking United Model Algorithm)

از جدید ترین الگوریتم های گوگل است. این الگوریتم چند بعدی است و در یک زمان مشخص می تواند موارد مختلفی مانند درک مفهومی متن، بررسی یونیک بودن متن و … را با هم انجام دهد. این الگوریتم به ۷۵ زبان زنده دنیا کار می کند.

Email
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Pinterest
WhatsApp
Threads

دیدگاهتان را بنویسید