...
  • بیژن
  • مهر ۲۲, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

در دنیای کامپیوتر و رایانه تعریفی از هاست وب سایت بیان شده که به آن میزبان گفته می شود  و به هر قسمتی از سرور هاست گفته می شود. شاید بتوان بخش های سرور را که بخشی از اطلاعات آن را محافظت می کند، همانند میزبانی در نظر گرفت که از مهمان خود پذیرایی می کند. این میزبان در واقع از تعدادی از مهمانان وارد شده به مهمانپذیر یا هتل سرور پذیرایی کرده و از آن ها محافظت می کند. برای این که این میزبان بهتر بتواند وظیفه خود را انجام بدهد، باید تمهیداتی اندیشید و چه بهتر که این تمهیدات برطرف کننده تمام نیازهای مهمان باشد.

هاست محافظ خوبی برای اطلاعات موجود در سرور می باشد و بخش از اطلاعات یک سایت را نگهداری می کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این میزبان باید دوره دقیق مهمانداری را بگذراند تا با نظارت دقیق و اصولی مهمان خود را راضی نگه دارد. این کار بسیار دشوار می باشد و زمانی هاست از این امتحان سر بلند بیرون خواهد آمد که از بخش های درستی تشکیل شده و توسط افراد خبره ای تهیه شده باشد. در واقع این همان دوره آموزشی مهمانداری یک هاست وب سایت می باشد، این دوره تنها به دست کارشناسانی کار بلد می تواند بر روی این بخش از سرور اعمال شود. 

انواع هاست وب سایت

هاست های مختلفی را می توان یافت و از آن ها استفاده نمود. برای مثال می توان به مواردی مثل هاست لینوکس اشاره کرد. شاید یکی از بهترین مدل های هاست وب سایت، همین لینوکس باشد که ادغام این نوع ابزارها با ویندوز کاربردهای زیادی در روند سیستم های فضای مجازی می باشد. این لینوکس به نوعی می تواند یک سیستم آزاد باشد که فعالیت های بسیار زیادی بر روی سیستم انجام می دهند. البته لینوکس با یک سیستم معمولی تفاوت هایی دارا می باشد و هر کدام یک از مواردی که تا به الان ذکر کردیم دارای سیستم مخصوص به خود می باشند.

برای انجام فعالیت های لازم بر روی این نوع از ابزارها نیازی به استفاده از انواع سیستم های پیچیده نمی باشد. مدل اشتراکی دارای ضعف مهمی می باشد، این مدل دارای کیفیت چندان خوبی نمی باشد و ارزان قیمت است. تنها حسن مهم آن همین ارزان قیمت بودن آن می باشد. هاست وب سایت های ابری اطلاعات چندین شبکه را دریافت می کنند. در نتیجه ممکن است کمی در سرعت عملکرد آن ها اختلال ایجاد شود. 

انواع هاست هایی که تا به حال از آن ها نام برده ایم در مراکز مختلف و معتبر فروش عرضه می گردند. این مراکز بهترین های خود را به شما ارائه خواهند داد. اگر به دنبال راه تشخیص بهترین ها می باشید، نکاتی را در مورد خرید هاست وب سایت برای شما بیان خواهیم کرد. 

نکاتی در مورد خرید هاست وب سایت

بهتر است هنگام خرید به موارد زیر دقت کنید: 

غیر از بررسی اعتبار فروشگاهی که قصد خرید از آن دارید، باید به رعایت  کردن تمامی موارد ایمنی در هنگام خرید توجه داشته باشید.  نباید از فروشگاهی که نام و اعتبار آن شناخته شده نیست و نشان اعتماد الکترونیکی ندارد، خرید کنید. 

نکته بعدی تعیین کردن هدف خرید و بررسی تمامی موارد لازم در کنار تمامی اطلاعات لازم در هنگام خرید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید