...
  • بیژن
  • مهر ۲۳, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

شاید اولین چیزی که در مورد اپلیکیشن به ذهن برسد این است که همان نرم افزارهایی هستند که ما در تمامی موبایل های خود داریم. در واقع طراحی اپلیکیشن وب سایت فرایند حل مسئله برای ساختن و تولید یک اپلیکیشن وب سایت است. منظور از Application Design فرایندی است که به وسیله ان یک عامل مشخصه ای از اپلیکیشن را طراحی کند که هدف این کار به پایان رساندن هدف های قبلی است.

Web App Design می تواند به عنوان تمام فعالیت های مربوط به طراحی، اجرا و راه اندازی، و اصلاح تمامی مشکلات به وسیله کاردان باشد. اپلیکیشن ها می توانند در زمینه های مختلف طراحی شوند مانند اپلیکیشن های موبایل. برای تعریف اپلیکیشن بهتر است از ان به عنوان ابزار کاربردی یاد شود. چون تمامی عامل ها دست به دست هم می دهند تا کارهای مختلفی را برای ما انجام دهند به دلیل چند منظوره بودن کلمه اپلیکیشن مناسب است. 

همانطور که گفتیم طراحی اپلیکیشن وب سایت برای رفع نیاز ما است چرا که ما در زمینه های مختلف نیازهای گوناگونی داریم. مثلا اپلیکیشن مربوط به اب و هوا، اپلیکیشن های اموزشی، اپلیکیشن های اشپزی و … که هر کدام تحت یک موضوع خاص طراحی شده اند. اپلیکیشن مربوط اب و هوا اطلاعات هوا شناسی را در اختیار ما قرار می دهد و یا هنگام مسافرت بسیار کاربردی است.

در واقع طراحی اپلیکیشن دارای مزایای بسیار زیادی است و دسترسی به ان ها نیز بسیار ساده است. اپلیکیشن های مربوط به اموزش بسیار کاربردی هستند. در حقیقت اموزش همیشه از اصلی ترین دغدغه های زندگی انسان ها تا کنون بوده است. با وجود اپلیکیشن های موبایل اموزش و یادگیری بسیار اسان شده است که ساخت این اپلیکیشن ها در زمینه اموزش روش های خلاقانه جدیدی را به وجود اورده است. گوشی های هوشمند ابزارهای ارتباطی هستند. طراحی اپلیکیشن وب سایت ها در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار هستند. 

شبکه های اجتماعی 

در واقع شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که با استفاده از اپلیکیشن های متفاوت کاربرد متفاوت دارند مانند اینستاگرام. ترکیب منابع سخت افزاری  خلاقیت و هنرمندی برنامه نویسی باعث طراحی اپلیکیشن های مختلف و خلاقانه می شود که کمک حال زندگی امروزه است. برای طراحی اپلیکیشن می توان اهداف فرد را اولویت بندی کرد و تمامی جوانب را به خوبی بررسی کرد و همه چیز را ارزیابی کرد.

در واقع هر چقدر وقت و هزینه برای طراحی اپلیکیشن بگذارید بهتر جواب می گیرید و به چیزی که می خواستید نزدیکتر می شوید. برای طراحی اپلیکیشن وب سایت و ساخت آن بهتر است با یک سرمایه گذار و یا یک شریک بر سر هزینه ها توافق کنید چرا که ممکن در هنگام ساخت مجبور به پرداخت هزینه های زیادی شوید پس سعی کنید از همان ابتدا سرمایه گذار را در جریان تک تک مراحل قرار دهید تا آن ها نیز درک درستی از این پرداخت ها داشته باشند. دستمزدی که از طراحی اپلیکیشن وب سایت به دست می آید بسیار خوب و راضی کننده است.

وقتی دو شرکت را از نظر هزینه ای که برای طراحی اپلیکیشن وب سایت صرف کرده اند بررسی می کنیم و می بینیم بین آنها اختلاف است به این نتیجه می رسیم که طراحی اپلیکیشن وب سایت کدام یک بهتر از دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید