...
  • بیژن
  • مهر ۰۵, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

سئو در لغت به معنای بهینه سازی سایت می باشد و در حقیقت برای انواع سایت ها و وب سایت های موجود در بستر دنیای مجازی دیده می شود. وبلاگ ها هم به نوعی از SEO بهره می برند و عملکرد خود را با استفاده از آن بهبود می بخشند. موتور های جستجوگر با سئو (SEO) ارتباط دیرینه ای دارند و در واقع برای منظم ساختن فضای وب سایت ها تدوین شده است. سئو (SEO) به استقبال مشتریان و کاربران اینترنت هم وابسته می باشد و استقبال زیاد کاربران از یک سایت سبب می شود که رتبه آن سایت افزایش بسیار زیادی داشته باشد. 

اهمیت 

سئو از اهمیت زیادی در فضای مجازی برخوردار می باشد و شاید بتوان آن را نوعی طراحی و دکور زیبای مغازه و محل کسب افراد دانست که سبب جذب بیشتر مشتریان می شود. SEO در واقع قوانین و مجموعه روش های با ارزشی می باشد که نتایج بسیار مهمی را سبب می شود. این نتایج بسیار حیاتی هستند و در جلب نظر شرکت ها و کاربران نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این کار در نهایت سبب رشد و پیشرفت شرکت ها می شود و میتواند به خوبی کار و شغل افراد را در تمامی فضای مجازی به خوبی معرفی نماید. 

تاریخچه  

سئو (SEO) دارای تاریخچه ای نسبتا طولانی می باشد که در ادامه آن را برای شما توضیح خواهیم داد. ابتدا در سال ۱۹۹۰ اولین موتور های جستجوگر متولد شدند و به صورت یک لیست بلند بالا مورد استفاده قرار می گرفتند. در آن زمان سئو  بر اساس حروف الفبا بود و پس از تدوین این رتبه بندی مقاله های زیادی در مورد توسعه دهندگان وب ایجاد شد و این مقالات بسیار گسترده شده و سبب دیده شدن سایت ها شدند. در طول سالهایی که این مجموعه اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گرفت، مهندسین زیادی در تلاش برای ارتقای سطح این مجموعه بودند و موفق شدند سطح این مجموعه را ارتقا دهند. 

انواع سئو

سئو ها دارای انواع مختلفی می باشند که آن ها را به این صورت می توان تعریف کرد. 

سئو های درون صفحه در واقع مطالب قید شده و کد ها در وب سایت ها و وبلاگ ها را مستقیما کنترل می کنند. ممکن است تمامی اطلاعاتی که پیوست می شود و تمامی موارد مربوط به بهینه سازی در این قسمت قرار بگیرد.

سئو های بیرون صفحه هم دسته دیگری از این مجموعه متنوع می باشد که برای ارتقا های مربوط به صفحات خارجی سایت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

سئو  کلاه سفید 

مجموعه خاصی از تکنیک ها و روش هایی که از موتور های جستجو پیروی می کند را به نوعی با نام کلاه سفید می شناسند. پرچم صلح سئوهای کلاه سفید برقرار است و این روش برای کلاهبرداری انتخاب خوبی نمی باشد. 

سئو  کلاه سیاه

کلاه سیاه ها یکی از بهترین گزینه ها برای کلاه برداری می باشد و برای کارهای خلاف می توان از این سئو ها استفاده کرد. مطالبی که دربردارنده پیام هایی غیر اخلاقی یا از این قبیل مطالب هستند، از این مجموعه سئو ها استفاده می کنند. بهره بردن از این مجموعه خطر فیلتر شدن را به همراه خواهد داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید