...
  • بیژن
  • مهر ۱۲, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

دنیا به سرعت در حال پیشرفت رو به جلو است برای اینکه راحت بتوانیم زندگی کنیم، وسیله ها و برنامه های زیادی به وجود آمدند غفلت از هر کدام از این تکنولوژی ها ما را از بازار کار و رقیبانمان عقب می اندازد. امروزه کمتر کسی را می بینیم که از گوشی هوشمند استفاده نکند و می توان گفت که زندگی اکثر انسان ها به این هوش مصنوعی گره خورده است. طراحی اپلیکیشن وب سایت نیز به ما کمک میکند تا بهتر در این فضای رقابتی ظاهر شویم.

اگر به رفتار و عملکرد هر کسی دقت کنیم می بینیم هر کدام برای یک یا چند کار خاص وابسته به موبایل شده مثلا برخی برای تایپ کردن، برخی بازی یا ویرایش ویدیو یا عکس و خیلی ها هم ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی (social media) و … ، همانطور که می دانید برای هر کدام از این خدمات برنامه ای طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این برنامه ها را اصطلاحا نرم افزار یا اپلیکیشن وب سایت می گویند یا به طور مخفف « app » نیز گفته می شود. اپلیکیشن ها دامنه ی وسیعی دارند و محدود به بازی و ارتباط نیستند بلکه برای کسب و کار و ایجاد درآمد هم به کار گرفته می شوند و اگر خدمتی را ارائه می کنید یا مهارتی دارید و … می توانید اقدام به طراحی اپلیکیشن وبسایت خود کنید.

طراحی اپلیکیشن وب سایت چگونه صورت می گیرد؟

طراحی اپلیکیشن وب سایت یک کار بسیار تخصصی است و نیاز به مهارت و دانش خاصی است، شما می توانید برای طراحی اپلیکیشن وب سایت به کلاس های آموزش برنامه نویسی و طراحی بروید و نحوه ساخت اپلیکیشن را یاد بگیرید، شاید بگویید که زمان آموزش ندارید و یا هزینه های آموزش بالاست و یا کلاسی که در نزدیکی شما باشد وجود ندارد؛ می توانید با پرداخت مبلغی (بسته به نوع برنامه و امکاناتی که در نظر دارید) طراحی اپلیکیشن وبسایت خود را به برنامه نویسان حرفه ای بسپارید که این کار می تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما شود. این را هم باید در نظر داشت که طراحان و برنامه نویسان زیادی هستند که اقدام به طراحی اپلیکیشن وب سایت می کنند. آیا کارمان را می توانیم به هر کدام از آنها بسپاریم؟

چرا طراحی Mobile Application خودمان را به حرفه ای ها بسپاریم؟

اپلیکیشن های زیادی در زمینه های خاص روزانه طراحی و ارائه می شوند. اگر این برنامه ها رو مقایسه و بررسی کنیم می بینیم که بعضی از آنها موفق بودند و برخی هم مورد اقبال قرار نگرفتند؛ دلیل شکست و عدم اقبال کاربران در استفاده از برخی اپلیکیشن ها، طراحی برنامه (از لحاظ زیبایی و کاربر پسند بودن) و توجه به نیازهای کاربر می باشد و اینکه راحت بتوان از آن استفاده کرد و همچنین دقت در اینکه اپ کسب و کار ما  در چه پلتفرمی مورد اقبال قرار می گیرد و … .

برای اینکه اپلیکیشن وب سایت مورد نظرمان شناخته شود و مخاطبان را جذب کند، باید طراحی آن بسیار خاص و حرفه ای باشد تا مخاطبان مان از استفاده از آن رضایت داشته باشند، برای طراحی اپلیکیشن وب سایت مورد نظرتان می توانید به ما اعتماد کنید و برای داشتن یک کار خاص و قابل رقابت می توانید  طراحی اپلیکیشن تان را به متخصصانمان بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید