...
  • بیژن
  • مهر ۰۷, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

ما در این مقاله می خواهیم به همه ی نکات اساسی و در عین حال ساده ی طراحی وب سایت بپردازیم و بدانیم که چگونه با اقداماتی ساده می توانیم طراحی سایت حرفه ای را داشته باشیم. اما در سوال اول ما می خواهیم برای شما بیان کنیم که طراحی وب سایت به چه معنا می باشد.

ساخت وب یا Website Design به مهارت ساخت و راه اندازی صفحات گفته می شود که همواره باید از پیوندی به نام ایمیل استفاده شود. اولین تیمی که در طراحی وب سایت نقش داشته اند تیم برنرزلی می باشد که در اوت ۱۹۹۱ اسامی خود را به عنوان اولین طراح وب سایت قرار داده اند.

در حال حاضر میلیون ها سایت در جهان وجود دارد که البته هر کدام از آنها بیشتر از ۲۸ سال قدمت ندارد و بعد از پایان تاریخ انقضای آن باید تعویض شود و به طراحی وب سایت دیگری فکر کرد. در اقدامات اول برای همه ی کاربران که می خواهند در این راه قدم بردارند، توصیه می شود که از اولین سایت دنیا بازدید کنند و ببینند با این که در ابتدای راه است ولی در اولین بار چقدر ساده و ابتدایی به نظر می آید اما در حالی که در زمان خودش یک شاهکار به نظر می رسد.

مراحل طراحی وب سایت:

مراحلی که برای طراحی وب سایت در نظر گرفته شده است ۴ مرحله می باشد که ما در این مطلب هر کدام از آنها را به طور کامل برای کاربران مطرح می کنیم: مرحله ی اول طراحی وب سایت ، طراحی وایر فریم می باشد. طوری که در ابتدا باید نیاز های خریداران در نوع سایت به طور یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد. در نقشه های اول باید از نحوه ی چیدمان صفحات و جایگاه آنها را تعیین کرد که به همه ی این کار ها به به عبارتی وایر فریم گفته می شود.

مرحله ی دوم ساخت وب سایت طراحی می باشد. بعد از اینکه در طراحی وایر فریم همه ی چیدمان ها مشخص شد نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد که با استفاده از نرم افزار ها ی خاص انجام گرفته می شود.

در مرحله ی سوم نوبت به کد نویسی و برنامه نویسی می رسد. در این مرحله برنامه نویسی سایت هم باید بر اساس نیاز های مشتری و مدل سایتی که مد نظر است تا طراحی شود، روش های مختلفی که برای بخش مدیریت سایت می توانید انجام بدهید.

شما می توانید برای ساخت این مراحل با کمک گرفتن از سیستم های مدیریتی مانند وردپرس نتیجه ی بهتری را به دست آورید برای اینکه در این مرحله به اطلاعات همچون استفاده کردن از کدام مورد، دست بیابید باید بیشتر بر روی بحث هزینه ها و نیاز های مشتری تمرکز داشته باشید در آخرین مرحله از طراحی هم نوبت به انتخاب صحیح هاست و دامنه ی مناسب می رسد که شما می توانید بعد انجام دادن این اقدامات به راحتی سایت را پیکربندی کرده و در اختیار عموم قرار دهید.

برای اینکه به بازار های Website Design وارد شوید بهتر است از منابع آموزشی بهره بگیرید تا در آینده دچار مشکل نشوید. در انتها با طراحی این مطالب امید است که به تجربه های شما تجربه های ما افزوده شود تا در اتمام بتوانید به نتیجه ی بهتری دست پیدا کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید