...
  • بیژن
  • مهر ۱۵, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

به برنامه و نرم افزاری که جلوی حمله انواع هکرها و سرقت های اینترنتی را می گیرد، اهمیت امنیت وب سایت می گویند. در این دنیای عجیب ممکن است مدیران سایت ها و کاربران فضای مجازی با انواع روش های هک شدن مواجه شوند و برای در امان ماندن از این افراد باید اهمیت امنیت وب سایت را به خوبی برقرار کرد تا از شرایط در امان بود. بهترین راه برای برقراری اهمیت امنیت وب سایت، استفاده از رمز عبور های پیچیده می باشد اما این راه به هیچ عنوان برای این امر کافی نمی باشد. مشکل بزرگ این است که بیش تر کاربران این قانون ساده را رعایت نمی کنند و مشکل بیش تر وب سایت ها و صفحات مجازی از اینجا آغاز می شود. 

مشکلات امنیت وب سایت

اهمیت امنیت وب سایت را چیزهای زیادی ممکن است به خطر اندازد، یکی از این موارد آپلود کردن فایل ها می باشد. اگر نیاز مبرمی به آپلود کردن فایل ها دارید، حتما باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید. در ابتدا شما باید به دقت تمامی فایل های آپلود شده را بررسی نمایید. در قدم دوم باید نام فایل ها را تغییر دهید تا کد های مخرب این فایل ها کمتر اجازه دسترسی به فضای اطلاعاتی و سرور سایت داشته باشند. اگر سطح دسترسی را تغییر دهید و نحوه ذخیره شدن فایل ها را هم تغییر بدهید، امکان تاثیر عوامل مخرب بسیار پایین تر خواهد آمد. بهتر است فرمت فایل ها برای برقراری بیشتر اهمیت امنیت وب سایت تغییر کند، در غیر این صورت نمی توان از امنیت فضای سایت و صفحات مجازی اطمینان داشت.

امنیت وب سایت
وب سایت شما را چیزهای زیادی ممکن است به خطر اندازد، یکی از این موارد آپلود کردن فایل ها می باشد.

استفاده از ابزارهای امنیتی 

تمامی موارد ذکر شده تا به الان نمی توانند امنیت کاملی ایجاد کنند بنابراین بهتر است که مدیران سایت ها به فکر استفاده از بازارهای امنیتی قابل اعتمادی برای برقراری اهمیت امنیت وب سایت باشند. با ابزارهای امنیتی در قدم اول میتوان اهمیت امنیت وب سایت را بررسی کرده و مورد آزمایش دقیقی قرار داد. برخی برنامه های خاص هستند که به عنوان ابزارهای امنیتی  شناخته می شوند و توانایی بسیار زیادی در برقراری امنیت در فضای مجازی را دارا می باشند. شما می توانید از برنامه های مختلف امنیتی در این زمینه بهره ببرید و بیش تر مشکلات موجود در این زمینه را برطرف نمایید. شما برای آشنایی با لیست ابزارهای امنیتی به سادگی می توانید جستجویی در اینترنت انجام داده و با بهترین های دنیای مجازی آشنا شوید. بهتر است برای هر نوع جستجو و تصمیم گیری از نظر کارشناسان موجود در این زمینه بهره ببرید. کارشناسان سایت ما در این زمینه پاسخ به پرسش های شما و راهنمایی کردن، به صورت شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود. 

اهمیت امنیت وب سایت

تصور کنید که شما مدیر سایتی هستید و به صورت ناگهانی مورد حمله هکری ماهر قرار می گیرد، این هکر تمامی اطلاعات سایت شما را در اختیار خواهد گرفت و ممکن است دیگر شما نتوانید به این اطلاعات و به سایت خود دسترسی پیدا کنید. در این صورت شما به معنای واقعی با اهمیت امنیتی که در فضای وب لازم است آشنا خواهید شد. ممکن است این اتفاق برای صفحات مجازی شما هم بیافتد و در این حالت شما باید اطلاعات و عکس های خود را بازیابی کرده و پس بگیرید. اما همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است و با برقراری امنیت برای وب می توان از این اتفاقات جلوگیری نمود. 

دیدگاهتان را بنویسید