...
  • بیژن
  • آبان ۱۸, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

برای توسعه دهندگان، وبلاگ نویسان، صاحبان مشاغل کوچک و غیره، پرسش “چه نوع هاستی برای من مناسب است؟” سوال آشنایی است.
در حقیقت اگر پاسخ درست به پرسش “چه نوع هاستی برای من مناسب است؟” داده شود، می توانید یک زندگی شادی را با یک هاست مطمئن و با عملکرد بالا که همیشه از طریق تلفن، چت یا ایمیل در دسترس است سپری کنید. با این حال، عجله در انتخاب یک هاست، بدون انجام تحقیقات لازم می تواند منجر به احساس گرفتاری، گمراهی یا اخاذی شود. انتخاب هاست اشتباه اغلب با سردردی و یک جدایی ناخوشایند و گران قیمت به پایان می رسد و شما دوباره تنها هستید، و تمام فایل هایی را که قبلاً برای به اشتراک گذاری استفاده می کردید، حفظ می کنید. باید بدانید که به چه نوع هاستی نیاز دارید و قبل از شروع به گشتن به دنبال یک هاست، لحظه ای در مورد اینکه، چه نوع هاستی برای من مناسب است؟ فکر کنید، نیازهای شما بر سازگاری تان با برخی از ارائه دهندگان هاست و خدمات خاص آنها تأثیر می گذارد.

هاست مشترک برای سایت های کوچک تا متوسط ​​عالی است

در هاست مشترک، چند وب سایت از یک سرور مشترک استفاده می کنند. اکثر مشتریان هاست برای اولین بار هنگام وارد به دنیای پیچیده هاست وب باید به یک بسته مشترک مراجعه کنند و سپس تصمیم بگیرند که چه زمانی برای ارتقا به VPS یا برنامه اختصاصی برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون آنها فرا رسیده است.

از یک منظر دیگر، در استفاده از یک هاست مشترک از آنجا که منابع سرور در بسیاری از سایتها تقسیم شده است، با رشد وب سایت، عملکرد آن گاهی اوقات آسیب می بیند. اگر آماده جدی گرفتن کار خود و افزایش میزان بازدید از سایت خود هستید، احتمالاً بخواهید با یک برنامه هاست مشترک تسویه حساب کنید.

چه نوع هاستی برای من مناسب است؟

قیمت، پشتیبانی، ذخیره سازی و عملکرد همه ویژگی های مهمی هستند که باید هنگام خرید برای یک سرویس هاست مشترک در نظر بگیرید. سایر تمایزات شامل گزینه های دامنه رایگان، همراه با امتیازاتی مانند اعتبار تبلیغاتی، سازنده وب سایت و سخت افزار به روز شده است.

هاست VPS انعطاف پذیری بیشتری برای سایت های در حال رشد سریع دارد

VPS که مخفف سرور خصوصی مجازی است، یک حالت میانه خوشایند بین هاست مشترک و یک سرور اختصاصی دارد. این سرور به ماشین های مجازی تقسیم شده است، که به عنوان سرورهای اختصاصی مستقل عمل می کنند. مشتریان VPS هنوز یک سرور مشترک دارند، اما هر یک از آنها بخش های بسیار بزرگتر و کنترل بیشتری نسبت به برنامه های هاست مشترک را دارا می باشند. در استفاده از برنامه های هاست VPS شما می توانید منابع محاسباتی اضافی را در صورت لزوم اضافه یا حذف کنید.

اما اگر پاسخ شما به پرسش “چه نوع هاستی برای من مناسب است؟“، هاست VPS باشد باید بدانید که هاست VPS مورد علاقه تان بایستی شامل فضای ذخیره سازی با SSD با سرعت بالا یا درایوهای حالت جامد، همراه با سرویس های مدیریت شده برای به روزرسانی نرم افزارها و لینک ها باشد.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید