...
  • بیژن
  • اسفند ۱۷, ۱۴۰۲
  • بدون دیدگاه

توییتر یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود. به کمک این شبکه که در اصل یک میکرو بلاگ است، شما می توانید اطلاعات و تصاویر و متن های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در گذشته این شبکه به تنها ۱۴۰ حرف محدود بود. اما اکنون امکان ارسال پیام های بلند در آن ایجاد شده است.

توییتر Twitter
در بسیاری از موارد شاهد بودیم که یک توییت در Twitter می تواند سبب تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال شود.

تاریخچه کامل توییتر

همچنین شما در هنگام توییت کردن می توانید عکس، فایل صوتی یا داده خاص دیگری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همانند بسیاری از شبکه های دیگر، در توییتر نیز باید یک اکانت ایجاد کنید و سپس پیام های خودتان را ارسال کنید. ایجاد کردن یک پروفایل به شما کمک می کند تا دوستان خود را پیدا کنید و پیام های آنان را دنبال کنید.

بسیاری از شرکت ها و افراد بزرگ در جامعه از توییتر برای بیان احساسات و موضوعات خود استفاده می کنند. همین موضوع سبب شده است تا محبوبیت این شبکه بیشتر از قبل شود. در بسیاری از موارد شاهد بودیم که یک توییت در Twitter می تواند سبب تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال شود.

تاریخچه شرکت Twitter

در اصل توییتر Twitter در سال ۲۰۰۶ و به دست دو دوست به نام های بیز استون و اوان ویلیامز ایجاد شد. این میکرو بلاگ توانست در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دریافت کند. این تعداد کاربر در طول روز بیش از ۳۴۰ میلیون توییت ارسال می کنند. همچنین بعد از مدتی و در سال ۲۰۱۴ این شرکت به پیامک اینترنتی نیز معروف شد.
اسم توییتر Twitter به معنای جیک جیک کردن است. این موضوع به دلیل وجود محدودیت در ارسال کلمات این شبکه صورت گرفته است. در گذشته این شبکه با شعار “چه کار می کنید؟” خود را معرفی کرد. اما به مرور زمان این عنوان را به “چه چیزی در حال رخ دادن است؟” تغییر داده است.

توییتر Twitter
به همین دلیل هر فردی در هر جایی به کمک رایانه، گوشی هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی خود، امکان ارسال توییت را در این شبکه دارد.

توییتر از شکل گیری تا پیشرفت

در اصل این شبکه اجتماعی، تنها یک پروژه برای شرکت Obvious بود. به مرور زمان این شبکه اجتماعی کامل شد و با محبوبیت بستر وب، در بین کاربران مطرح شد. دفتر اصلی این شرکت در سانفرانسیسکو قرار دارد. اما امروزه این شبکه اجتماعی در بسیاری از کشورها دفتر رسمی دارد. این شبکه اجتماعی توانسته است تا بخش خبری بزرگی را به کمک کاربران خود ایجاد کند. به همین دلیل هر فردی در هر جایی به کمک رایانه، گوشی هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی خود، امکان ارسال توییت را در این شبکه دارد.
توجه داشته باشید که این شبکه اجتماعی، مانند اینستاگرام یا تلگرام نیست و ساز و کار مخصوص به خود را دارد. در سال ۲۰۲۱ بود که صحبت های ایلان ماسک درباره ارز های دیجیتال باعث رشد نجومی قیمت برخی از ارزها کرد. به همین دلیل است که شبکه اجتماعی توییتر Twitter اکنون می تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر روی زندگی افراد تاثیر بگذارد.
به دلیل طراحی خاص این شبکه، شما می توانید هر چیزی که به ذهنتان می رسد یا در اطرافتان اتفاق می افتد را به کمک این شبکه توییت کنید و از دوستان خود در مورد آن اتفاق نظر خواهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید