...
  • بیژن
  • اسفند ۰۹, ۱۴۰۲
  • بدون دیدگاه
فهرست مطالب

کمپانی بزرگ و پر سروصدای همانند یک اژدهای چند سر بسیار بزرگ است که توانسته است در بسیاری از حوزه ها پیشگام باشد. با اینکه حرف و حدیث های زیادی در مورد خالق این شرکت استیو جابز و نحوه برخورد مدیران این کمپانی با کارگران خود وجود دارد، اما همیشه بهترین و خاص ترین محصولات را ابتدا از Apple شاهد خواهیم بود.

اپل Apple
اپل یک شرکت چند ملیتی است و همین موضوع سبب شده است تا تنوع محصولات اپل استور آن چند برابر شود.

فناوری هایی مانند، قرار دادن چند دوربین بر روی گوشی، لرزشگیر دوربین، صفحه های خمیده، گوشی های هوشمند و بسیاری از نرم افزارهای دیگر از روی شرکت اپل الهام گرفته شده است. اکنون شرکت اپل به صورت مستقیم در بسیاری از کشورها حضور دارد. این شرکت محبوب ترین فناوری های خود را در تمام جهان به فروش می رساند.

اپل و محصولات مهم شرکت

اپل در خلق محصولاتی نرم افزاری و سخت افزاری همیشه به دنبال برترین ها بوده است. همین موضوع باعث شده تا Apple بتواند یک شرکت بزرگ و محبوب شود. این شرکت با ارائه گوشی های آیفون بسیار مشهور شده است و از طرفی با ارائه نرم افزارهای اختصاصی برای این گوشی ها، مخاطبان زیادی جذب کرده است. اپل یک شرکت چند ملیتی است و همین موضوع سبب شده است تا تنوع محصولات اپل استور آن چند برابر شود. در گوشی های اپل دو برنامه اپ استور و آیتونز محبوبیت زیادی دارد.

اپ استور کمپانی اپل چیست؟

همانند گوگل پلی، اپ استور به شما این امکان را می دهد تا بر روی سیستم های آی او اس و مکینتاش این شرکت هر نوع برنامه ای را نصب کنید. این نرم افزار با ارائه دادن بهترین نرم افزارهای دنیا که بیشتر آنها با زبان Swift نوشته می شوند، سبب شده است تا کاربران بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند. کاربران می توانند در اپل استور برنامه های رایگان را دریافت کنند یا با شارژ کردن کیف پول خود، برنامه های پولی و بسیار کاربردی را خریداری کنند.

اپل Apple
به همین دلیل همیشه گوشی های اپل در هنگام ارائه سیستم عامل و سخت افزار از تمام برند های رقیب سریع تر عمل می کند.

آیتونز

اگر علاقه مند به دنیای مدیا هستید، حتما نام آیتونز را شنیده اید. این محصول که برای ارائه محتوا هایی چون موسیقی، پادکست، کتاب های صوتی، فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است، به شما کمک می کند تا با خرید اشتراک بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. آیتونز کاربردهای زیادی دارد و امکان ذخیره سازی آهنگ های مختلف را در گوشی شما نیز می دهد.

سیستم عامل های کاربردی

اپل با ارائه سخت افزار کاملا شخصی سازی شده، سیستم عامل های مخصوص خود را نیز ارائه کرده است. این شرکت با ارائه سیستم عامل های اختصاصی، تنوع محصولات خود را گسترش داده است. سیستم عامل های این شرکت بسیار بهینه هستند و از نظر سرعت به دلیل داشتن حداکثر انطباق پذیری با سخت افزار، سبب سرعت عالی در پاسخگویی شده است. به همین دلیل همیشه گوشی های اپل در هنگام ارائه سیستم عامل و سخت افزار از تمام برند های رقیب سریع تر عمل می کند.

سخت افزار های اپل

شرکت Apple با ارائه انواع لپ تاپ، گوشی، تبلت، All-in-one و بسیاری از محصولات دیگر، همیشه در حال خلق بهترین فناوری ها در جهان است. اپل همیشه تلاش کرده است تا در کنار طراحی، کیفیت محصولات نیز فوق العاده باشند.

 

 

مقاله های مرتبط

تسلا و پروژه های بزرگ آن

شرکت تسلا Tesla اکنون یکی از جاه طلبانه ترین و جذاب ترین شرکت ها در حوزه فناوری است که علاقه مند به این حوزه، آرزوی همکاری با آن را دارند. این شرکت در سال ۲۰۰۳ توسط دو مهندس به نام های مارک تارپنینگ و جفری استریل تاسیس شده است.

سرور مجازی چیست؟

در ادامه قصد داریم تا چند مورد از مزایا و معایب سرور های مجازی را نام ببریم. از جمله از مزایای Vps میتوانیم به سریع و قابل اعتمادتر بودن آن نسبت به سرور های اشتراکی اشاره کنیم. همچنین شما فایل دسترسی به سرور یا root را در اختیار دارید و میتوانید در صورت نیاز، پیکربندی آن را عوض کنید.

Email
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Pinterest
WhatsApp
Threads

دیدگاهتان را بنویسید