...
  • بیژن
  • دی ۰۵, ۱۴۰۱
  • بدون دیدگاه
فهرست مطالب

وب سایت آمازون چه کاربردی دارد؟

احتمالا تا حالا حداقل یک بار اسم به گوشتان خورده است و برایتان سوال پیش آمده که این سایت چه نوعی سایتی است و چه محصولات و یا خدماتی را ارائه می دهد؟ وب سایت آمازون یک شرکت بسیار بزرگ چندین ملیتی آمریکایی می باشد که در زمینه ی تجارت به شکل الکترونیک فعالیت می نماید. شرکت آمازون توسط جف بیزوس تاسیس شده و دفتر اصلی شرکت آمازون در کشور آمریکا و شهر سیاتل واشنگتن می باشد. بزرگترین فروشگاه اینترنتی و آنلاین جهان آمازون می باشد. همچنین یکی از چهار شرکت بزرگ در زمینه ی فناوری است. این شرکت در کشور آمریکا جایگاه دوم بزرگترین کارفرمایان را به خود اختصاص داده است.

 

وب سایت آمازون چه کاربردی دارد؟
وب سایت آمازون چه کاربردی دارد؟

جف بیزوس موسس آمازون

این شرکت را جف بیزوس در سال ۱۹۹۴ میلادی به ثبت رساند و از سال ۱۹۹۵ این فروشگاه کار خود را در زمینه فروش اینترنتی و آنلاین کتاب آغاز نمود. فروشگاه آمازون بعد از آن شروع به فروش در زمینه ی ویدیو ها و لوازم منزل و غذا و اسباب بازی و جواهرات و … نمود. شرکت آمازون مجوز انتشارات آمازون و استودیو آمازون را نیز دارد. از لوازمی که خود شرکت آمازون تولید می کند می توان الکترونیک کندل و فایر تبلت و … را نام برد. شرکت آمازون برای دسترسی راحت تر و همچنین انجام خدمات بین المللی به همه ی کشور ها برخی از محصولات خودش را در سایت های جداگانه به صورت خرده فروش ارائه می دهد. آمازون پریم دارای صد میلیون کاربر می باشد.

وب سایت آمازون

قطعا برای همه ی ما پیش آماده است که به دنبال محصولی هستیم و ان را هیچ جا پیدا نمی کنیم. فروشگاه آمازون Amazon فروشگاهی هست که هر چیزی که شما بخواهید در آنجا یافت می شود. همان طور که میدانید امروزه دنیا به سرعت رو به اینترنتی شدن می رود. به همین خاطر بیشتر خرید ها و کارهای دیگر با اینترنت انجام می شود. نیازی نیست شما برای انجام یک خرید و یا پیدا کردن محصول مورد نظرتان و یا انجام کارهایتان حتما از خانه خارج شوید. امروزه کاربران زیادی در سراسر دنیا بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین و از فروشگاه هایی چون آمازون که تنوع بسیار بالا و متفاوت دارد انجام می دهند.

 

وب سایت آمازون چه کاربردی دارد؟
وب سایت آمازون چه کاربردی دارد؟

محصولات موجود در سایت

محصولات بسیاری در وب سایت آمازون Amazon وجود دارد. اما به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول فیزیکی و دسته ی دوم دیجیتالی قرار دارد. محصولات دیجیتالی مثل : کتاب های دیجیتال و نرم افزار ها و آلبوم های موسیقی و … که شما می توانید از سایت آمازون به راحتی خریداری کنید. محصولات فیزیکی اولین محصولاتی بودند که سایت آمازون آن را عرضه نمود. سایت آمازون از بهترین سایت ها برای خرید انواع لباس و گوشی و لب تاپ و دوربین و … می باشد. در سایت آمازون تنوع هر محصول بسیار بالا است و همچنین در این سایت قیمت های متفاوت را نیز مشاهده می کنید. برای خرید از سایت آمازون در کشور ما نیاز به پرداخت ارزی می باشد. به این صورت که برای پرداخت هزینه های خرید اینترنتی باید از انواع کردیت کارت یا کیف پول های پی پال استفاده کنید. 

 

 

مقاله های مرتبط

تسلا و پروژه های بزرگ آن

شرکت تسلا Tesla اکنون یکی از جاه طلبانه ترین و جذاب ترین شرکت ها در حوزه فناوری است که علاقه مند به این حوزه، آرزوی همکاری با آن را دارند. این شرکت در سال ۲۰۰۳ توسط دو مهندس به نام های مارک تارپنینگ و جفری استریل تاسیس شده است.

سرور مجازی چیست؟

در ادامه قصد داریم تا چند مورد از مزایا و معایب سرور های مجازی را نام ببریم. از جمله از مزایای Vps میتوانیم به سریع و قابل اعتمادتر بودن آن نسبت به سرور های اشتراکی اشاره کنیم. همچنین شما فایل دسترسی به سرور یا root را در اختیار دارید و میتوانید در صورت نیاز، پیکربندی آن را عوض کنید.

Email
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Pinterest
WhatsApp
Threads

دیدگاهتان را بنویسید