...
  • بیژن
  • مهر ۱۱, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه
فهرست مطالب

اهمیت تولید محتوا

تولید محتوای وب سایت از ارزش بسیار زیادی برخوردار می باشد، شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که چرا تولید محتوا ارزش بالایی برخوردار است؟ اگر پاسخ این سوال برای شما مجهول است با ما تا آخر همراه شوید تا این سوال اساسی شما را پاسخ بگوییم. برای روشن تر شدن موضوع مثالی را برای شما طرح خواهیم کرد. فرض کنید که شما دارای کسب و کاری هستید و نیاز به محتوایی دارید که با آن کسب و کار خود را تبلیغ نمایید. در این حالت باید از جملاتی بهره ببرید که خوانندگان از خواندن آن ها لذت ببرند.

شاید بتوان تولید محتوا را بخش سختی از نویسندگی دانست که خلاقیت نویسنده ها را قلقلک می دهد و آن ها را مجبور به خلق اثری متفاوت می سازد. تولید محتوا کار ساده ای نیست به همین علت باید کسب و کار شما بدون تولید محتوای مناسب و جذاب به خوبی تبلیغ نخواهد شد. اگر به تنهایی برای تولید محتوا  اقدام نمایید در نهایت کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد، زیرا نداشتن دانش کافی در این زمینه بسیار ضرر رسان می باشد. 

ویژگی های یک محتوای خوب

تولید محتوا چیست
تولید محتوا در واقع چند اصل کلی و تقریبا ساده دارد که باید حتما در تمامی نوشته ها رعایت شود

آیا شما می دانید که برای تولید محتوای استاندارد باید چه نکاتی را رعایت کرد؟ اگر با این نکات آشنا نباشید در واقع نتوانسته اید اولین قدم برای آموزش تولید محتوای خوب را بردارید. برای تولید یک محتوای خوب باید نکات زیر را با دقت زیادی رعایت کنید. 

تولید محتوا

تولید محتوا در واقع چند اصل کلی و تقریبا ساده دارد که باید حتما در تمامی نوشته ها رعایت شود، اولین اصل کپی نبودن نوشته ها  و مطالب تهیه شده می باشد. در بالا به لزوم خلاق بودن نویسنده ها اشاره کردیم و گفتیم که فردی که محتوا تولید می کند، در واقع بخش سخت و مهمی از نویسندگی را عهده دار است.

اشاره به این مطلب در واقع بیان غیر مستقیم اصل اول تولید محتوای وب سایت می باشد. رعایت نکات سئو اهمیت بسیار بالایی در تولید محتوا وب سایت دارد و این نکته بسیار مهم اصل دوم برای تالیف یک محتوای خوب می باشد. ممکن است برخی محتواها به بیش از یک زبان نیاز داشته باشند و برای این کار لازم است که از یک ویراستار مسلط به زبان مورد نظر استفاده شود تا مطلب را از همه نظر ویراستاری نماید.

اصل سوم در تالیف مطلب در واقع قرار دادن عکس ها به تعداد و اندازه های مناسب می باشد. اصل مهم آخر که باید به آن دقت زیادی شودف منظم بودن نویسنده ها می باشد که این ویژگی در تولید مطالب بسیار اهمیت خواهد داشت. 

کاربرد تولید محتوای وب سایت

شاید بتوان تاریخچه تولید اولین محتواها را با سالروز تولد گوگل یکی دانست. گوگلی که محتوا نداشته باشد نمی تواند نیاز کاربران خود را رفع نماید. اگر بخواهیم با بیان مثالی این رابطه را برای شما بیش تر توضیح دهیم، می توانیم به رابطه غذای یک کودک و نوزادی که به تازگی متولد شده است، اشاره نماییم. هر نوزادی برای رشد کردن به غذا نیاز دارد و میتوان نتیجه گرفت که گوگل هم برای بقای خود به تولید مطلب و محتوا نیازمند است. 

Email
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Pinterest
WhatsApp
Threads

دیدگاهتان را بنویسید