...
  • بیژن
  • آبان ۲۲, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه

آموزش برنامه نویسی وب سایت و کار با یک طراح یا توسعه دهنده آن، برای افرادی که اهل فن نیستند می تواند مشکل باشد. آنها از عباراتی مانند CSS، HTML و Java استفاده می کنند که ممکن است برای صاحبان مشاغل معنی کمی داشته باشد.

این عبارات به زبان هایی که توسعه دهندگان وب برای نوشتن کد و ایجاد یک طراحی جذاب استفاده می کنند، اشاره دارد. اکثر صاحبان مشاغل نیازی به آموزش زبان برنامه نویسی وب سایت به طور دقیق و درک جزئیات طراحی وب ندارند، اما این مسئله می تواند به آنها در درک اصول برنامه نویسی وب کمک کننده باشد.

در آموزش برنامه نویسی وب سایت بیشتر از چه زبان هایی استفاده می شود؟

زبانهای برنامه نویسی متنوعی وجود دارد که توسعه دهندگان از بین آنها انتخاب می کنند و بیشتر آنها از زبانی که با آنها راحت ترند استفاده می کنند. به عنوان یک نکته طلایی مرتبط با آموزش زبان برنامه نویسی وب سایت توجه داشته باشید که اولویت توسعه دهندگان وب سایت برای انتخاب زبان برنامه نویسی با گذشت زمان و بر اساس تجربه استفاده آنها از زبانهای مختلف شکل می گیرد.

آموزش زبان برنامه نویسی: متداول ترین زبان ها

  • HTML

HTML طرح و ساختار وب سایت شما را تشکیل می دهد. این زبان پویا است و به شما امکان می دهد با استفاده از کد کمتر وب سایتی زیبا ایجاد کنید. HTML برای ایجاد یک نقطه شروع برای وب سایت استفاده می شود و همان چیزی است که بیشتر صفحات ثابت شما از آن شروع می شوند. یک روش بهتر برای درک این زبان در نظر گرفتن آن به عنوان اسکلتی است که وب سایت شما را در کنار هم نگه داشته است.

  • CSS

CSS  زبانی است که توسعه دهندگان می توانند از آن برای سبک سازی وب سایت استفاده کنند؛ زبانی سبک که نحوه ارائه وب سایت و طرح آن را توصیف می کند. CSS دست در دست HTML برای افزودن رنگ، پس زمینه، طرح بندی، اندازه قلم و موارد دیگر استفاده می شود. این زبان یک فناوری اصلی است که توسعه دهندگان وب سایت از آن برای طراحی و ساخت وب سایت استفاده می کنند.

  • JAVA

در آموزش زبان برنامه نویسی وب سایت جاوا به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی معرفی می شود و برای توسعه محتوای وب سایت، بازی ها، برنامه ها و نرم افزارها استفاده می شود. جاوا در تولید اکثر برنامه های اندروید استفاده می شود و مطالعات نشان داده است که بیش از ۱۵ میلیارد دستگاه به نوعی از جاوا استفاده می کنند. زبان جاوا قابل حمل است و می تواند در چندین سیستم عامل نرم افزار اجرا شود.

  • JAVASCRIPT

جاوا اسکریپت در بسیاری از جنبه های توسعه وب استفاده می شود. توسعه دهندگان وب سایت از این زبان برای افزودن عناصر تعاملی به وب سایت های خود استفاده می کنند.

  • PYTHON

پایتون یکی از آسان ترین زبانها برای آموزش زبان های برنامه نویسی وب سایت است. پایتون می تواند چارچوبی را برای هرگونه وب سایت ایجاد کند و از یک نحو ساده و سرراست استفاده می کند. برخی از سایت های شناخته شده که از این زبان استفاده می کنند Pinterest و Instagram هستند.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید