...
  • بیژن
  • اسفند ۱۵, ۱۴۰۲
  • بدون دیدگاه
فهرست مطالب

ان اف تی یکی از واژه های پر سرو صدایی است که در سال های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این واژه مفاهیم گسترده ای دارد، اما همراه شدن آن با رمز ارزها باعث شده است تا بیش از پیش دیده شود. در اصل یک NFT همانند یک شناسنامه برای آثار دیجیتالی عمل می کند. به کمک این روش کاربران می توانند خلاقیت ها، هنر و حتی تصاویر خود را به دیگران به فروش برسانند. در این روش شما با قرار دادن یک ان اف تی اختصاصی بر روی پروژه خود، شناسنامه ای کاملا منحصر به فرد به آن می دهد. به همین دلیل می توانید آثار خود را بدون نگرانی از کپی شدن و محفوظ کردن صاحب اثر به فروش برسانید.

NFT ان اف تی
به کمک این روش کاربران می توانند خلاقیت ها، هنر و حتی تصاویر خود را به دیگران به فروش برسانند.

 

کاربردهای ان اف تی

در حقیقت این شیوه یک نوع دارایی محسوب می شود. همانند هر محصول فیزیکی، ارزش یک NFT نیز ثابت خواهد ماند. به کمک این روش شما می توانید تمام اطلاعات و داده های دیجیتال خود را به فروش برسانید. در حقیقت یک ان اف تی به صورت non-fungible عرضه می شود. یعنی امکان فروش مستقیم آن به کمک پول واقعی وجود ندارد و در همین جاست که رمز ارزها وارد میدان می شوند.
ان NFT همانند یک شناسنامه می باشد و هیچ ۲ ان افتی مانند یکدیگر نیستند. به بیان ساده تر شما با خرید هر کدام از این شناسه ها به یک محصول کاملا منحصر به فرد خواهید رسید که حق مالکیت آن برای شما محفوظ می شود. برای هر نوع داده ای یکی نوع NFT اختصاصی طراحی شده است. به عنوان مثال تصاویر، فیلم ها، موزیک ها و حتی فایل های متنی می توانند دارای یک ان اف تی اختصاصی باشند. این موضوع سبب می شود تا افراد بتوانند به واسطه رمز ارز های خاص این محصولات را خریداری کنند.

ان اف تی NFT
ساخت یک ان اف تی آنچنان نیز سخت نیست و هر فردی می تواند یک شناسه مخصوص محصول خود را بسازد.

 

ان اف تی را چه کسی می سازد؟

در بیان بسیار ساده، شما می توانید NFT را خلق کنید. هر فردی که به دنبال خلق یک اثر هنری است، می تواند ان اف تی را تولید کند. به بیان ساده تر با این روش شما یک شناسنامه منحصر به فرد برای محصول خود قرار میدهید و امکان فروش ان را برای خود فراهم می کنید. ساخت یک ان اف تی آنچنان نیز سخت نیست و هر فردی می تواند یک شناسه مخصوص محصول خود را بسازد.
در اصل شرکت ها و توکن های زیادی برای ساخت شناسه در حوزه رمز ارزها وجود دارد. البته بسیاری از کاربران در این حوزه از ارز اتریوم برای معاوضه یا خرید کالاهای مجازی خود استفاده می کنند. کیفیت شبکه و پویایی ارز اتریوم سبب شده است تا هر فردی بتواند در آن کار کند. این شبکه کاملا ایمن است و امکان دزدیده شدن اطلاعات و محصولات شما بسیار پایین می باشد. وجود مزایای بیشمار در این روش باعث شده است تا هنرمندان بتوانند با یک روش کاملا نوین مشتریان خود را از سرتاسر جهان به سوی خود جلب کنند. برخی باور دارند که این یک روش کلاه برداری است، اما برخی دیگر به اهمیت وجود این روش در جهان و راهی نوین برای کسب و کار اعتقاد دارند.

 

 

مقاله های مرتبط

تسلا و پروژه های بزرگ آن

شرکت تسلا Tesla اکنون یکی از جاه طلبانه ترین و جذاب ترین شرکت ها در حوزه فناوری است که علاقه مند به این حوزه، آرزوی همکاری با آن را دارند. این شرکت در سال ۲۰۰۳ توسط دو مهندس به نام های مارک تارپنینگ و جفری استریل تاسیس شده است.

سرور مجازی چیست؟

در ادامه قصد داریم تا چند مورد از مزایا و معایب سرور های مجازی را نام ببریم. از جمله از مزایای Vps میتوانیم به سریع و قابل اعتمادتر بودن آن نسبت به سرور های اشتراکی اشاره کنیم. همچنین شما فایل دسترسی به سرور یا root را در اختیار دارید و میتوانید در صورت نیاز، پیکربندی آن را عوض کنید.

Email
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Pinterest
WhatsApp
Threads

دیدگاهتان را بنویسید